بازیابی اطلاعات RAID 5

بازیابی اطلاعات RAID 5

تیم فنی رسانه افزار متخصص بازیابی اطلاعات RAID 5 در انواع مختلف آن می باشد . اگر بعد از اینکه RAID شکسته یا Fail شد ، شما نیاز به دسترسی به فایلهای مهم خود دارید، متخصصین ما درکوتاهترین زمان و با بالاترین میزان موفقیت بازیابی در کنار شما خواهند بود و میتوانند مدت زمان ازکار افتادن سیستمها و افت بهره وری نیروها و دیگر عواقب جدی از دست دادن داده های شما را به حداقل ممکن برسانند.

بازیابی اطلاعات RAID 5

معرفی RAID 5

RAID5 محبوب ترین و پرکاربرد ترین RAID در انواع پیکر بندیهای آرایه ها میباشد یکی از مهمترین مزایای کارایی RAID 5 که بیش از RAID 3, 4 , 0 است به لطف توزیع Parity میباشد . که سبب میشود حتی با خرابی یک هارددیسک از Array به کار خود ادامه بدهد. RAID 5 یک گزینه ایده ال و مناسب برای وب سرورها و سرورهای ذخیره ساز (Storage Servers) میباشد.
یکی از دیگر مزایای مهم RAID 5 توزیع Parity ها روی تمام هارد هاست . این قابلیت اجازه میدهد تا سرعت دسترسی به داده ها سریعتر از RAID 4 باشد، دیگر پیکر بندیهای مشابه بگونه ای هستند که یک هارد درایو به Parity اختصاص داده میشود . یک RAID 5 همزمان میتواند روی تمام هارددیسک ها Write کند ، در حالیکه یک سیستم با یک Parity اختصاصی به لحاظ سرعت محدود به سرعت درایو parity میشود.
بنابراین ، سیستمهای RAID 5 در صورت از دست دادن یا خراب شدن یک هارددیسک نیاز به بازسازی ( Rebuild ) دارند. بسیاری از مشتریان ما در حین فرایند بازسازی ، دسترسی به داده هایشان را از دست میدهند و بیشتر در زمانیکه هارد دیسک دیگری خراب میشود و یا RAID کنترلر به درستی عمل نمیکند و بازسازی متوقف میشود.

درست است که RAID 5 تحمل خرابی و خطا پذیریArray را افزایش میدهد ولی نمیتواند جایگزین خوبی برای استراتژی بک آپ و پشتیبان گیری مدون و برنامه ریزی شده باشد.

خرابی های رایج RAID 5

شامل این موارد میباشد :

  • خرابی های کنترلر ( شامل سوختن یا عملکرد غیر صحیح )
  • خرابی درحین بازسازی ( Rebuild ) RAID 5
  • خرابی چندین هارد همزمان یا بی اطلاعی از خراب شدن هارددیسکی در گذشته
  • آسیب های الکترونیکی هارددیسک ها یا RAID کنترلر
  • حذف سهوی یا عمدی داده ها
  • آسیب یا ازدست دادن Parity
  • فرمت سهوی یا عمدی و یا Initialize کردن مجدد یک درایو

تضمین خدمات بازیابی اطلاعات RAID 5

ما برای ارائه خدمات بازیابی اطلاعات RAID ابتدا بدون ریسک معضل را ارزیابی میکنیم، و با اتکا به دانش و تجربه و مهارت تعمیر و بازیابی اطلاعات RAID کوتاهترین و سریعترین و امن ترین راهکار بازیابی اطلاعات را برای شما فراهم میکنیم. ویرا رسانه افزار تنها مرکز بازیابی اطلاعات RAID میباشد که خدمات RAID5 را بصورت ۲۴x7x365 در کشور ارائه میدهد، و در هر مورد که اطلاعات بازیابی نشود هزینه ای دریافت نمیکند و بدین ترتیب تضمینی برای هزینه پرداختی شما در قبال اطلاعات بازیابی شده ارائه میدهیم.

در رسانه افزار، ما میدانیم که خرابی های RAID 5 پیامدهای جدی برای هر سازمان یا کسب وکار دارد. در مراحل اجرای کار و چرخه کاری خود تا کسب اطمینان از امنیت دیتا و حفظ آن به پیش نخواهیم رفت و ریسک از دست دادن دیتا را بهیچ وجه نمی پذیریم. در صورت نیاز به اصلاحات روی دیسکها ابتدا از وضعیت اولیه نسخه ایمیج فیزیکالی یا سکتور به سکتور تهیه میکنیم ما دیتای با ارزش مشتریان خود را به پکیج های نرم افزارهای بازیابی تجاری موجود در بازار نمیسپاریم ، بلکه فرایند بازیابی را عمدتاً بصورت منوالی یا دستی انجام میدهیم و برکلیه مراحل کار خود اشراف و تسلط داریم تا به نتیجه خوشایند برسیم ما برای انجام بازیابی اطلاعات بجای پکیج ها از ابزارها یا تولز ها ی تولید خود استفاده میکنیم و با سرمایه گذاری در فناوریهای جدید، مجموعه ای جامع از ابزارهای تعمیر و بازیابی حرفه ای RAID5 را طراحی و ایجاد کرده ایم که به ما این امکان را میدهد تا در سریعترین زمان به بهترین و قابل اعتماد ترین نتیجه برسیم.

برای شروع کار با مشاورین ما تماس بگیرید و از لیست مشتریان ما و تقدیرنامه های ایشان از خدمات ما دیدن فرمایید.
۳ – ۸۸۹۷۴۶۷۲ ۰۲۱  شماره تماس
۱ – ۸۸۹۷۷۹۶۰ ۰۲۱  شماره تماس

هنگام خرابیهای یک آرایه RAID 5 چه باید کرد؟

اگر عملکرد RAID 5 شما از کار افتاده است و یا به اطلاعاتتان دسترسی ندارید، فوراً آنرا خاموش کنید.
هرگز از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات استفاده نکنید، هنگامیکه تلاش میکنید آرایه تان را تعمیر (Repair) یا بازسازی مجدد ( Rebuild) کنید حتماً جانب احتیاط را رعایت کنید و با دقت و احتیاط فراوان اینکار را انجام دهید، بخصوص اگر فرایند عملیات بازسازی ( Rebuild ) را یکبار انجام داده اید و با شکست مواجه شده است. اگر متوجه هرگونه پیغامهای خطا یا علائم غیر معمول شدید آرایه ( Array) خود را بازسازی ( Rebuild) نکنید.
تجربه به ما نشان داده ، بسیاری از سیستمهای RAID 5 اگر بلافاصله پس از بروز و مشاهده علائم خرابی، خاموش شوند بطور کامل قابل بازیابی میباشند.
بازسازی یک RAID آسیب دیده ممکن است موجب خطرات و ریسک های رونویسی، از دست رفتن Parity و مسائل جدی دیگری شودکه این موارد باعث پیچیده شدن یا عدم موفقیت عملیات بازیابی اطلاعات میشود. برای رسیدن به بهترین شانس که نتیجه اش یک مورد بازیابی موفقیت آمیز و کامل باشد، شما باید در اسرع وقت با یک مرکز بازیابی اطلاعات حرفه ای در امر بازیابی RAID تماس بگیرید.

تکنولوژی بازیابی اطلاعات پیشرفته RAID 5 در رسانه افزار :

مهندسین ما هاردهای آسیب دیده RAID 5 را در صورت نیاز به جراحی دیسک در یک محیط تخصصی که در برابر آلودگی هوا محافظت شده میباشد تعمیر مینمایند. متخصصین ما دارای تجربه مدید و گواهینامه های مهارت در جراحی دیسک ها و بازیابی فیزیکال هستند. ما یک مجموعه بزرگ از ابزارهای بازیابی اختصاصی، شامل ابزارهایی که بطور خاص برای سیستم عامل های رایج RAID طراحی کرده ایم، این ابتکارها و پیشرو بودن، موجب سرعت عمل و موفقیت نزدیک به ۱۰۰ درصدی ما میباشد.
همچنین متخصصین ما میتوانند زمانیکه اطلاعات شما را بازیابی میکنند سخت افزار آرایه تان (Array) را نیز تعمیر نمایند، همچنین با انجام عیب یابی و رفع ، نصب و راه اندازی و بهینه کردن پیکربندی جدید زمان هدر رفته شما را به حداقل برسانند و شما این امکان را داشته باشید تا بلافاصله سیستم را عملیاتی کرده یا کسب و کارتان را از سر گرفته و روال عادی خود را بعد از یک فاجعه از دست دادن اطلاعات، که به طور غیر منتظره برایتان بوجود آمده بود از سر بگیرید .

مزایای استفاده از خدمات بازیابی اطلاعات RAID 5 ما عبارتند از:

  • میزان موفقیت بالا برای سیستمهای RAID 5 در تمام اندازه ها و هر تعداد هارددیسک ، بدون محدودیت نوع و تعداد

  • بررسی از طریق ریموت و گزارشهای فنی و پشتیبانی ۲۴/۷ مشتری

  • سریعترین چرخه زمان کاری و برگشت اطلاعات و خدمات بازیابی اطلاعات اورژانسی RAID – 24/7/365

  • یک شبکه بزرگ از امکانات و تسهیلات در محل دیتا سنتر سازمانها

  • عیب یابی بدون ریسک رسانه ها

  • دارای گواهینامه های مرتبط با امنیت اطلاعات و ممیزی شده

  • تخصص و پشتیبانی از سیستم عاملهای مختلف در بازیابی اطلاعات روی RAID 5

  • تجربیات فراوان در بازیابی از سیستمهای ذخیره سازی مختلف دارای پیکربندی RAID 5 از انواع NAS , SAN , DAS , SERVER موجود

  • تخصص و پشتیبانی از تمام برند های ذخیره سازها یا همان استوریج ، سرور و کارتهای RAID موجود

  • متخصص در بازیابی انواع مختلف آرایه های لایه ۵ با ساختارهای خاص فوروارد / بک وارد / AMI / HP و …

  • بازیابی انواع دیتا بیسها از جمله اوراکل و SQL و … از RAID 5

  • متخصص در ریکاوری انواع ماشینهای مجازی از RAID 5

زمانیکه شما نیاز به یک راه و روش سریع و قابل اعتماد برای بهبود و بازیابی RAID تان در مقابل یک فاجعه غیر منتظره دارید، رسانه افزار میتواند کمک شما باشد. ما همه روزه بازیابی اطلاعات RAID 5 را میسر میکنیم، شما میتوانید از خدمات بازیابی اطلاعات، تعمیر و دیگر خدمات ما در تمامی اوقات، با بالاترین میزان موفقیت و عالیترین گواهینامه ها بهره مند شوید. ما بهترین گزینه موجود برای خدمات حرفه ای RAID را ارائه میکنیم.

زمان بازیابی اطلاعات RAID 5 :

مدت زمان بازیابی اطلاعات RAID 5 به فاکتورهای مختلف زیر بستگی دارد :

  • تعداد و ظرفیت هارددیسکهای عضو آرایه و تعداد هارددیسک Spear و تعداد هارددیسکهای Fail یا خراب و مقدار و شدت خرابی آنها

  • نوع هارددیسکهای عضو آرایه مثل SATA , SAS , SSD , FATA و …

  • تعداد آرایه ها ، تعداد لاجیکال درایوها و تعداد پارتیشن ها و …

  • فایل سیستم درایو ها یا سیستم عامل ماشینهای مجازی و تعداد آنها و …

  • نوع دیتای مورد نظر و حجم آن و …

  • اقدامات بعدی که پس از مشکل بعمل آمده

  • در خواست خدمات استاندارد یا سرویس اضطراری در محل یا ریموت و …

هزینه بازیابی اطلاعات RAID 5 :

هزینه های ریکاوری اطلاعات RAID 5 در رسانه افزار دقیقاً به زمان پروسه کار و فاکتور های دخیل در آن که در بالا به اهم آنها اشاره شد بستگی دارد .
برای شروع و یا برای اطلاعات بیشتر در باره هزینه و زمان بازیابی اطلاعات ، هم اکنون با مشاورین ما تماس بگیرید. و همزمان برای اطمینان خاطر و کاهش استرس خود به فهرست بلند مشتریان و تقدیرنامه ها و رضایت نامه های استفاده کنندگان از خدمات ما نگاهی بیاندازید .